Hej har en husqvarna inbyggd diskmaskin knappt 2 år på nacken, 5 års garanti. Det är 3 gången den går sönder med i30 frlkod. Dem lagar den så går det 6 mån sen samma fel. Men nu har det läckt ut vatten och golvet ör genomblött. Torkat av allt och tog bort vattenskyddet, plastgrejen under diskmaskinen för det kom vatten under. Dem vill inte byta ut den vad fan ska man göra? Vattnet läcker från se bild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den läckte inte innan, utan den slutar diska bara piper och tömmer inte vattnet, men denna gågn har det kommit massa vatten.
Jag har ett pågående ärende med electrolux. Den diskade inte så rent så ringde dem för 1 1/2 månad sedan. Och sa att den måste bytas. Men då vägrade tekikern göra det utan sa att man får skriva brev till huvudkontoret och sket i att komma och laga. Enligt mig är det deras fel om jag ev fått en vattenskada då dem inte åtar sig sitt ansvar att byta ut eller laga skiten en gång för alla. Det var en dyr diskmanskin förresten gick på 9400kr och ör helt värdelös
Jag har ett pågående ärende med electrolux. Den diskade inte så rent så ringde dem för 1 1/2 månad sedan. Och sa att den måste bytas. Men då vägrade tekikern göra det utan sa att man får skriva brev till huvudkontoret och sket i att komma och laga. Enligt mig är det deras fel om jag ev fått en vattenskada då dem inte åtar sig sitt ansvar att byta ut eller laga skiten en gång för alla. Det var en dyr diskmanskin förresten gick på 9400kr och ör helt värdelös
Klicka här för att svara