Skruvad isär diskmaskinen och felsökte.Översvärmningsskyddet hade löst ut,(fullt med vatten i botten av diskmaskinen)
Hittade felorsaken varför det var vatten på botten av maskinen.
Det var slangen efter vatteninloppsventilen som hade spruckit.
Får leta ny slang på stan imorgon.
/blinnis