1 014 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Husintressenter prioriterar låg drift framför lyx
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
En ny undersökning visar att vi nu hellre lägger pengar på energieffektivitet än dyra köksrenoveringar.
Du kan läsa artikeln här: Husintressenter prioriterar låg drift framför lyx
Du kan läsa artikeln här: Husintressenter prioriterar låg drift framför lyx
Jag trodde i min enfald att bygga litet hus på semesterort skulle vara positivt och lockande. Men här har byggts stora hus med plats för hela släktens sommarnöje - sen' står husen tomma resten av året. Från början "sa man" att man skulle flytta hit vid pensioneringen men inte det heller sker utan då säljs husen!
Kunde ju vara värre typ hus som hyrs ut via airbnb med allt stök det innebär 🤪yonna skrev:
Jag trodde i min enfald att bygga litet hus på semesterort skulle vara positivt och lockande. Men här har byggts stora hus med plats för hela släktens sommarnöje - sen' står husen tomma resten av året. Från början "sa man" att man skulle flytta hit vid pensioneringen men inte det heller sker utan då säljs husen!
Tror man kan se olika trender. I storstad (och kanske också populära semesterorter) och nybyggen vill folk gärna bygga stort och ”flashigt”. När man köper begagnat hus utanför storstäderna så är det viktigare med ekonomin än nytt kakel på muggenyonna skrev:
Klicka här för att svara