Purre
Äntligen!

• Haha
Mats-S
  • Laddar…
Jag blev lite bekymrad över den nakna skumisoleringen på vinden med avseende på brandskydd?

• Gilla
Sommartorparn och 1 till
  • Laddar…
H hapazard skrev:
Jag blev lite bekymrad över den nakna skumisoleringen på vinden med avseende på brandskydd?
Ja det var en bra invändning jag inte tänkte på.

Jag tyckte återblickarna var bra och intressanta. Hängande pool-huset är min klara favorit av alla avsnitt.

Uffe och hans sambo jag inte kommer på namnet på. Deras kåk i Italien är ju magisk. Såg så himla taffligt ut på framsidan och sedan en helt magisk innergård och romantiska rum.

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Amber och Uffe klar favorit

tänkte på alla tidigare säsonger är att dom flesta är från göteborg och skåne ?

Hängande pool-huset får mig att tänka på skilsmässa inom framtid

C
M maria01 skrev:
tänkte på alla tidigare säsonger är att dom flesta är från göteborg och skåne ?
Kanske beror på att Gert är göteborgare och Anne är skåning?

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
C cpalm skrev:
måste ju finnas spänade hus renoveringar i övriga landet med

C cpalm skrev:
Dels det och dels produceras programmet av SVT Malmö. Kul avbrott från den annars konstanta Stockholmsfixeringen tycker jag.

• Gilla
Hullefar
  • Laddar…
M maria01 skrev:
måste ju finnas spännande hus renoveringar i övriga landet med
Jomen det finns. Och några av dessa kan man snart se när det kommer nya avsnitt av Renoveringsdrömmar i Kanal 5. Säsong 2 börjar den 7 februari.

Keiller Keiller skrev:
Jomen det finns. Och några av dessa kan man snart se när det kommer nya avsnitt av Renoveringsdrömmar i Kanal 5. Säsong 2 börjar den 7 februari.
känns inte som samma sak eller fick mer white trash feeling

C
M maria01 skrev:
Så klart, men tänkte underförstått att de är lite bekväma och inte vill röra sig allför långt ifrån sin hemmaregion.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
M maria01 skrev:
känns inte som samma sak eller fick mer white trash feeling
Okej, sån feeling fick inte jag. Men jag vet inte riktigt vilken sorts husmänniskor som räknas som white trash. Jag tyckte de flesta deltagarna var helt vanliga människor som renoverade helt vanliga hus eller gjorde bostäder av udda byggnader.

• Haha
maria01
  • Laddar…
M maria01 skrev:
Klart det finns men det är inte så att Svt sitter och väljer och vrakar bland ett enormt utbud av människor som vill vara med. Det brukar komma lite vädjanden då och då i sociala medier där de smått desperat ber om tips på folk som vill vara med.

• Gilla
Didita
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Klart det finns men det är inte så att Svt sitter och väljer och vrakar bland ett enormt utbud av människor som vill vara med. Det brukar komma lite vädjanden då och då i sociala medier där de smått desperat ber om tips på folk som vill vara med.
eller så är det så folket från sveriges baksida och den danska delen av landet är mer öppna för att släppa in tv programet i sina liv

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.