22 659 läst ·
52 svar
23k läst
52 svar
Hus på gång !! äntligen
Medlem
· västra götaland
· 72 inlägg
Vad hände sen?
En trevlig tråd att följa. Hade gärna sett mer!
Mvh
Daniel
En trevlig tråd att följa. Hade gärna sett mer!
Mvh
Daniel
bygget har löpt på, det är fortfarande lite kvar, bilder kommer
I pannrummet, som för övrigt är alldeles för litet.
blev det till slut en calmar 33a och 2 st 750l ack tankar, en med 3 slingor, en för sol och 2 för varmvatten
samt en frånluftsvärmepump från nibe, en fighter 100 för att göra varmvatten, dvs alltid mycket varmvatten (är tanken i alla fall)
blev det till slut en calmar 33a och 2 st 750l ack tankar, en med 3 slingor, en för sol och 2 för varmvatten
samt en frånluftsvärmepump från nibe, en fighter 100 för att göra varmvatten, dvs alltid mycket varmvatten (är tanken i alla fall)
fler uppdateringar från bygget (vilket för övrigt fått ett namn SOLMYRA, dags att korka upp den där champagnen)
kommer det var ett tag sen jag hade med mig kameran..
mvh jonas
kommer det var ett tag sen jag hade med mig kameran..
mvh jonas
Grattis till ett mycket fint hus!
Klicka här för att svara



