Trevlig att se dina bilder. Du verkar vilja bo "mitt i naturen", såg inte ut att vara ett vanligt villaområde där inte. Måste säga grattis till snickarinsatsen, att komma undan med det bygget på så kort tid låter ju jättebra.
Hur lång spännvidd har du på bjälklag, det ser ut som fribärande? Kan inte se nån hjärtvägg iaf.
Kul att se lösvirkesbygge när man själv håller på med ett, men många här på forumet bygger ju så och då finns det många frågor som man kan få hjälp med här.
Lycka till med fortsättningen!
PS. Taklagsfesten har vi i morn, men då är inte tegel pålagt, råsponten på räcker för mig
/me
Hur lång spännvidd har du på bjälklag, det ser ut som fribärande? Kan inte se nån hjärtvägg iaf.
Kul att se lösvirkesbygge när man själv håller på med ett, men många här på forumet bygger ju så och då finns det många frågor som man kan få hjälp med här.
Lycka till med fortsättningen!
PS. Taklagsfesten har vi i morn, men då är inte tegel pålagt, råsponten på räcker för mig
/me














