Hej,

Jag kommer flytta från bostadsrätt till villa inom kort då jag behöver mer yta för företaget.

Jag har läst lite på forumet men inte funnit något heltäckande protokoll som man skulle kunna följa när man är intresserad av ett hus, existerar det?


/Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.