Hej!
Jag har ett hus med stående timmer som jag planerar att riva. Helst skulle jag vilja att någon som är intresserad kommer och plockar ner det och sätter upp det på annan plats.
Är det någon som rivit något sådant hus någon gång? Var det bekymmer? Huset är från början av 1920-talet.


/Michael
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.