Hej!
Jag har ett hus med stående timmer som jag planerar att riva. Helst skulle jag vilja att någon som är intresserad kommer och plockar ner det och sätter upp det på annan plats.
Är det någon som rivit något sådant hus någon gång? Var det bekymmer? Huset är från början av 1920-talet.
/Michael