Hej!

Ang. mötet med Janne och Håkan - Det är väl inte nu på onsdag utan v.12 vi ska träffas? Tänkte bara kolla så man inte missar nåt.. Och så att man ev. hinner skaffa barnvakt.

Ha dé!

hej !

Jag vet knappt vilket år det är, men vecka 12 känns korrekt...men jag har väl glömt det och sitter och väntar i pingislokalen på onsdag ändå :D
/Tessan

Hej!
Vi har mötet med Janne och Håkan i pingislokalen på rosettvägen (samma område som mina föräldrar bor på) kl.19.00 onsdag 23/3...

Hör av er till mig om ni inte hittar dit ::) ::)

Hej alla sandåsbergare !

Ska vi ta med oss lite fika till på onsdag (23/3) kanske ?
/ #14

Vi kan göra kaffe och te../ #9

jag kan försöka hinna baka, några önskemål?????

Nån som vet om Skidsta bygger i hela landet?

2 Skidstahus byggs i Ersmark iaf. Men jag vet inte om det är Skidsta som genomför själva bygget eller om de bara levererat stommen.

När man ser på deras hemsida så framgår de att de har säljare från Malmö i söder till Ullånger i Norr, så man kan nog med säkerhet säga att de levererar hus från malmö i söder till Umeå i norr.

tobbe1975 skrev:
Vad är det för priser på tomterna i Yttersjö?
Köp 3 !

290 000 kr kostar de. ::)

Vi tar kaffe och te, Frida och Lars bakar. Finns det någon fler som kan baka?? Så inte Frida och Lars behöver vara uppe flera nätter isträck och baka ( ;))

Vi ses på onsdag....jobba på lite frågor till Janne och Håkan!!

Snart påsk... ;D

Hej!

Jag kan ta med mig nåt i fikaväg, men ni behöver ju inte vänta er nåt mastodontfika! Hur många blir vi? Från Marieberg blir det nog bara jag, Julia. Robert blir hemma med barnen.

Ses på onsdag!

Hej !

Jag kan bidra med nån liten dröm eller syltkaka och vi kommer båda två. Några frågor som jag vill ta upp på onsdag tror jag inte att jag har.

/ #14 Grattis till Ulle och Olle förresten ;D

Hej igen!

Mastodontfikat brukar vanligtvis Frida stå för så det är lungt Julia ;)

/Tessan

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.