14 154 läst ·
202 svar
14k läst
202 svar
Hus i yttersjö!!
Hej!
Ang. mötet med Janne och Håkan - Det är väl inte nu på onsdag utan v.12 vi ska träffas? Tänkte bara kolla så man inte missar nåt.. Och så att man ev. hinner skaffa barnvakt.
Ha dé!
Ang. mötet med Janne och Håkan - Det är väl inte nu på onsdag utan v.12 vi ska träffas? Tänkte bara kolla så man inte missar nåt.. Och så att man ev. hinner skaffa barnvakt.
Ha dé!
jag kan försöka hinna baka, några önskemål?????
När man ser på deras hemsida så framgår de att de har säljare från Malmö i söder till Ullånger i Norr, så man kan nog med säkerhet säga att de levererar hus från malmö i söder till Umeå i norr.
Vi tar kaffe och te, Frida och Lars bakar. Finns det någon fler som kan baka?? Så inte Frida och Lars behöver vara uppe flera nätter isträck och baka (
)
Vi ses på onsdag....jobba på lite frågor till Janne och Håkan!!
Snart påsk... ;D
Vi ses på onsdag....jobba på lite frågor till Janne och Håkan!!
Snart påsk... ;D
Hej!
Jag kan ta med mig nåt i fikaväg, men ni behöver ju inte vänta er nåt mastodontfika! Hur många blir vi? Från Marieberg blir det nog bara jag, Julia. Robert blir hemma med barnen.
Ses på onsdag!
Jag kan ta med mig nåt i fikaväg, men ni behöver ju inte vänta er nåt mastodontfika! Hur många blir vi? Från Marieberg blir det nog bara jag, Julia. Robert blir hemma med barnen.
Ses på onsdag!