14 154 läst ·
202 svar
14k läst
202 svar
Hus i yttersjö!!
De tomter vi som skriver här har köpt kostar 250 000kr. Och det var helt oprutbart tyvärr! Gå in på deras hemsida får du se tomtkartan.
www.yttersjo.se
www.yttersjo.se
Skidsta känslan har kommit över oss...
Vi skrev på papperna igår och det känns ;D
[move]NU HAR VI BESTÄMT OSS!!![/move]
Johan & Stina
Vi skrev på papperna igår och det känns ;D
[move]NU HAR VI BESTÄMT OSS!!![/move]
Johan & Stina
Hej!
Ja 290 ska de va och inget annat. Är senil vid 26 års ålder och har lite för mycket att tänka på nu...
Kan bara gratulera Ni som har bestämt Er! Är fortfarande i grubblerier och undrar när det här ska vara över. Träffar LB ikväll och Janne i morrn!
Känns som det snart bara är vi kvar som velar..
Ja 290 ska de va och inget annat. Är senil vid 26 års ålder och har lite för mycket att tänka på nu...
Kan bara gratulera Ni som har bestämt Er! Är fortfarande i grubblerier och undrar när det här ska vara över. Träffar LB ikväll och Janne i morrn!
Känns som det snart bara är vi kvar som velar..
hej! (erik, för en gångs skull) Pratade med Ordf. i Yttersjö bredbandsförening idag.
Han ville att vi skulle ta kontakt med dom ang. nedgrävning av kabel , från tomtgräns till hus så att detta skulle gå så smidigt så möjligt innan diverse (o)gräs, asfalt, ect. var i vägen
. Helst så fort så möjligt , i början av sommaren lr nåt..
Om vi var många intresserade så kunde vi träffas så kunde han berätta mera.
lite info: inkoppling av bredband kostar 23500:-
mellan 200-400:- i månaden (idag : 295:- )
Han ville att vi skulle ta kontakt med dom ang. nedgrävning av kabel , från tomtgräns till hus så att detta skulle gå så smidigt så möjligt innan diverse (o)gräs, asfalt, ect. var i vägen
Om vi var många intresserade så kunde vi träffas så kunde han berätta mera.
lite info: inkoppling av bredband kostar 23500:-
mellan 200-400:- i månaden (idag : 295:- )
Vi är helt klart intresserade
Jag snackade oxå med honom för någon dag sedan och då talade han om ett skatteavdrag som man kan söka, givet inkopplingen sker under 2005 och det var på 5.000kr.
Men som sagt, vi är intresserade av att tala med honom ifall det blir ett möte.
Men som sagt, vi är intresserade av att tala med honom ifall det blir ett möte.
mmm 100mb ;D vi ska oxå va med på mötet!!!
Jag har talat med Janne angående ett möte. Vi fick av honom tre alternativ. Dessa alternativ var måndag, tisdag och onsdag vecka 12. Tänk efter vilken dag och tid som passar just er!
Svara på forumet så fort som möjligt. Jag skall meddela Janne imorgon.
Trevligt sportlov! ;D ;D
Svara på forumet så fort som möjligt. Jag skall meddela Janne imorgon.
Trevligt sportlov! ;D ;D