Jo det är såhär att jag gått å köpt en ny kap och gersåg, jag förstår hur man gerar å så, men nu vill jag vinkla hela alltet, (specialfunktionen som sd.an har) hur gör man det, har dragit ut den där smörrebröd å satt den i de öppna läget men kan endå inte vinkla, några fler spakar,eller knappar?:s
 
Oj outokorekt... Spärren mena jag.hehe
 
Åh tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.