S Småfixren #1 Medlem · 95 inlägg 29 maj 2024 20:44 Småfixren Medlem 95 inlägg 29 maj 2024 20:44 #1 Hej alla! Skall kasta ut en 2003 års Atria luft/vatten. Hur/var tömmer jag enklast kylkretsen från utedelen? itter en själv vid expansionskärlet. Skulle det funka? Hur många liter kan det vara ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej alla! Skall kasta ut en 2003 års Atria luft/vatten. Hur/var tömmer jag enklast kylkretsen från utedelen? itter en själv vid expansionskärlet. Skulle det funka? Hur många liter kan det vara ?