Hej!
Vi har precis avslutat renoveringen av vår 1920tals villa inklusive all ytskikt. Tyvärr har jag redan nu upptäckt några få sprickor i färgen/spacklet på väggarna trots att byggarna skulle använda microlit just för att förhindra detta.
Därför undrar jag ifall det finns något bra sätt att kontrollera ifall microlit faktiskt användes överallt. Det är lite av ett känsligt ämne eftersom byggarna prisade in detta och har det inte gjorts ordentligt skulle jag vilja få det åtgärdat alt. slippa betala för det...
Tack för hjälpen!
Mvh
Andreas