I imported_peter #1 Medlem · 487 inlägg 18 maj 2007 09:07 imported_peter Medlem 487 inlägg 18 maj 2007 09:07 #1 Detta är väl en riktig nybörjarfråga, men ändå en fråga... ;-) Nu är det dax att sätta på träfasaden, stående blir det... men hur tätt skall jag sätta spikläkten? tack så länge.
Detta är väl en riktig nybörjarfråga, men ändå en fråga... ;-) Nu är det dax att sätta på träfasaden, stående blir det... men hur tätt skall jag sätta spikläkten? tack så länge.
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 397 inlägg 18 maj 2007 12:49 MathiasS Medlem Stockholm 37 397 inlägg 18 maj 2007 12:49 #2 cc60 blir bra.
I imported_peter #3 Medlem · 487 inlägg 18 maj 2007 19:43 imported_peter Medlem 487 inlägg 18 maj 2007 19:43 #3 MathiasS skrev: cc60 blir bra. Tack. så mycket