Hej! I badrum med endast toalett och handfat behöver endast tätskikt finnas på golv, med uppvik 10cm på väggar. Har försökt hitta monteringsanvisning för HUR uppviket ska ske (Kiilto foliesystem) men hittar bara (en uppsjö) av varianter där man även tätskiktar väggarna först, sedan golvet.
Är det så enkelt att man "bara" lägger golvfolien, och viker upp den mot vägg 10cm? Eller behöver jag någon typ av remsa längs med väggarna? I anvisningen ligger ju väggens folie en bit ut på golvet.
/Erik