Hej!

Har lagt papp på mitt garagetak och använde instruktionerna i boken "takboken", tror den heter så.
Eftersom taket är ganska brant, så spikade jag några bräder ovanpå pappen jag lagt för att kunna gå på.
I boken stod det att de är lätta att täta sedan.

Nu har jag tagit bort bräderna, men givitvis är det några små hål efter spikarna.
Tänkte fråga om någon har någon bra ide hur man tätar hålen.
Jag hade en burk med Icokitt som jag smetat på, men kanske finns det bättre produkter?
Misstänker att Icokitt, som är till för att klistra ihop papp med kanske "rinner/rör sig" lite då det blir varmt.

Tacksam för tips!

Mvh
Fredrik
 
asfaltsklister + en trekantig takpapp bit över. tänk på att spetsen ska var uppåt.
 
Hej!

Tusen tack för svaret!

Låter som en mycket bra ide!!

Mvh
Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.