För kanske 3 år sedan lade en firma om det relativt platta garagetaket.
Nu har det blivit glypor på enstaka ställen och jag hoppades ju på kunna köpa en patron med något bra å tryckt in för limma igen det.
- Men vad ska jag köpa?
Nu har det blivit glypor på enstaka ställen och jag hoppades ju på kunna köpa en patron med något bra å tryckt in för limma igen det.
- Men vad ska jag köpa?
Medlem
· västragötaland
· 1 558 inlägg
Min fråga är om du la om det för 3 år sen borde du ha kvar garanti? Och kan vara väldigt svårt att lyckas få såna här lappaningar täta.
Jo... Men efter en konflikt gällande deras slarvjobb med spontbyte osv, så törs jag inte kontakta dom mer.
Även om jag har rätten. Då köper jag hellre in en annan firma isf, men känns ju som om jag borde klara av att dutta i lite lim, eller?
Detta är en överläpp, uppviket mot husgaveln..
Även om jag har rätten. Då köper jag hellre in en annan firma isf, men känns ju som om jag borde klara av att dutta i lite lim, eller?
Detta är en överläpp, uppviket mot husgaveln..
Bor du inte mitt ute i skogen så bör det inte kosta så mycket att få en taktäckare att laga ditt tak. Gör du det själv kommer inga garantier gälla och det blir sämre med klister än svets!
Klicka här för att svara

