Halloj,
Tänkte passa på och täta mot möss under diskbänken (de brukar komma in ibland på hösten och våren).
Hur tätar jag här bäst? Hur gör jag runt rören? Finns det nån fogmassa jag kan använda? Eller hur tätar man där? Mössen kanske käkar fogmassa?