mexitegel #16 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 642 inlägg 1 mar 2024 21:03 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 642 inlägg 1 mar 2024 21:03 #16 Efter att du brutit strömmen lossar du kablarna från uttaget genom att trycka på den lilla vita flärpen på framsidan och sätter sedan in kabeln i wagon. Kabeln ska inte klippas. En kabel i varje wago.
Efter att du brutit strömmen lossar du kablarna från uttaget genom att trycka på den lilla vita flärpen på framsidan och sätter sedan in kabeln i wagon. Kabeln ska inte klippas. En kabel i varje wago.
K Kane #17 Medlem · stockholm · 9 713 inlägg 1 mar 2024 21:57 Kane Medlem stockholm 9 713 inlägg 1 mar 2024 21:57 #17 A Advert skrev: Fast då förlorar man hela poängen med att ha en frame Ingen kommer märka 2 mm.
Fotografen #18 Hobbyelektriker · E · 15 367 inlägg 1 mar 2024 22:14 Fotografen Hobbyelektriker E 15 367 inlägg 1 mar 2024 22:14 #18 Ta bort ramarna=ta bort uttagen. Behöver du inte uttagen? Ska du ha uttag är det kompletta uttag, inget hafsverk.
Ta bort ramarna=ta bort uttagen. Behöver du inte uttagen? Ska du ha uttag är det kompletta uttag, inget hafsverk.