Efter att du brutit strömmen lossar du kablarna från uttaget genom att trycka på den lilla vita flärpen på framsidan och sätter sedan in kabeln i wagon. Kabeln ska inte klippas.

En kabel i varje wago.
 
  • Gilla
Advert
  • Laddar…
A Advert skrev:
Fast då förlorar man hela poängen med att ha en frame
Ingen kommer märka 2 mm.
 
Ta bort ramarna=ta bort uttagen.
Behöver du inte uttagen?
Ska du ha uttag är det kompletta uttag, inget hafsverk.
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.