Min teori med . Jag har vridit 1/3 varv och fotat termometern för jämförelse i morgon. Det här blir intressant!T Tjompo skrev:
Om another note, någon som kan beskriva hur jag skulle kunna sätta termostat även på den här slingan så jag kan avgöra om jag ger mig på det eller om det är ett struntar-i eller kanske ett VVS:are-jobb?
Vad har dom andra teromstaterna för styrning?J Jesca skrev:Min teori med . Jag har vridit 1/3 varv och fotat termometern för jämförelse i morgon. Det här blir intressant!
Om another note, någon som kan beskriva hur jag skulle kunna sätta termostat även på den här slingan så jag kan avgöra om jag ger mig på det eller om det är ett struntar-i eller kanske ett VVS:are-jobb?
Trådlöst eller trådbundna?
Styrning skulle jag säga är ett jobb för elektriker.
Trådlöst ska jag fundera på, bra tips, tack! Varför ska jag byta ut de gamla ställdonen (hattarna?). Ifrågasätter inte att det kan vara en bra idé men jag vet inte varför bara. Jag är inte helt oäven på många av forumets områden men golvvärme är inte ett av demT Tjompo skrev:
När investeringen görs så är det inte många kronor extra för att få dom andra till moderna fräsch styrning. Antar att dom som är befintliga är äldre och ”kan” sjunga på sista versen.J Jesca skrev:
Klicka här för att svara
