Hej!
Är i fullgång med mitt källarprojekt och märke nu när cellplasten är lagd att den sviktar lite på ett par punkter, underlaget är grus och sen ett lager 70mm cellplast och ett lager 50mm. Förmodligen har det varit någon liten "svacka" när cellplasten lades ut. Plattan kommer bli 8cm, måste cellplasten va helt stum mot underlaget eller går det Ändå?
//Daniel