Hej!
Har kommit fram till att det förmodligen är lite vilda västern i mitt värmesystem. Tror exempelvis att en del radiatorer snor onödigt mycket värme medans andra nästan inte får nåt alls... Vill minska flödet på en radiator där skillnaden mellan in och ut är ca 2-3 grader och det här jag förstått är för liten skillnad.
Har tagit bort packboxen på en ventil och undrar nu om denna går att justera ner och isåfall hur?