Hej!
Ställer en dum fråga - jag skulle rensa golvbrunnen i lägenheten jag bor i och insåg att det är något form av lock istället för en "hink" som vattenlås, hur städat jag ett sådant? Det är ju vatten kvar när jag tar bort locket, hur får jag rent (inte bara locket) utan även i själva brunnen? Går det bra att spruta vatten i brunnen när locket inte är på?
Ställer en dum fråga - jag skulle rensa golvbrunnen i lägenheten jag bor i och insåg att det är något form av lock istället för en "hink" som vattenlås, hur städat jag ett sådant? Det är ju vatten kvar när jag tar bort locket, hur får jag rent (inte bara locket) utan även i själva brunnen? Går det bra att spruta vatten i brunnen när locket inte är på?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Du bör väl kunna få bort vattnet genom att suga upp det med wettex-trasor, svamp etc. så att det blir lättare att se och gnugga. Det går bra att hälla/spruta vatten i golvbrunnen även när locket inte är på.
Renoverare
· Uppsala
· 2 173 inlägg
Klicka här för att svara


