cyanna
Det är HELT omöjligt för mig att ta det personligt.
Jag har inte jobbat på NCC, jobbar inte på NCC och kommer (troligen) aldrig att jobba på NCC.
Jag känner ju till ditt fall, och även det är ruskigt inkompetent skött.

Det jag är ute efter är att det är trist att peka ut dem som är oskyldiga.
Även om 70% av NCC:S personal skulle vara totalt inkompetent, så är det fel att hänga ut även de andra.
I så fall kan ni börja kalla mig mördare, tjuv och våldtäktsman.
Varför...
Tja, jag är man. Och dessa brott begås till 90% av män...

Men jag köper resonemanget; jag vet att NCC misslyckats på flera ställen, men företaget NN har inte gjort det.
Då väljer man naturligtvis det andra företaget.

Exakt hur långt från tråden har vi hamnat???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.