Köpte ett kit och när jag pusslar med kopplingarna är jag inte helt med...

fattar j inte hur vakten ska sättas på, Muttern sitter fix och den har ju nån "kona" som ser ut att passa men finns inte en chans att gängorna möts ?? eller är ja helt ute i det blå?



En trycktank med anslutningar och en tryckmätare monterad på sidan, avbildad mot en vit bakgrund.



VVS-komponenter på en kartong, inklusive ett kopplingsstycke med röd ventil och tryckmätare, samt rördelar i plast och metallkopplingar.
 
Rickard.
Muttern ska nog inte sitta fast så jag misstänker att den fastnat lite i limmet dom använt för att täta mot vakten. Vvs-lim sitter hyggligt men inte alls så man inte kan få isär grejerna med verktyg så du bör kunna få lös muttern rätt enkelt.
 
Japp precis så va det!! Stort tack!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.