Vi ska gjuta betongklackar där vattenrören kommer upp (betongplatta under). Hur gör man med vattenrören? Skär man av de grå plaströren och gjuter över? Fyller man de grå plaströren med något? Eller ska de grå plaströren sticka upp ovanför betongen?
Tack! Då gjuter vi bara en klack runt.
Misstänkte att det var så, även om jag har för mig att att rörmockaren pratade om att vi kunde gjuta klack och fylla röret med något...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.