Hej!
Vi håller på att lägga golvlister i hallen och har stött på ett problem. I två av dörröppningarna har vi lite "konstiga" kanter som gör det svårt att lägga listen snyggt runt hörnen. Hur skulle ni lösa det?
Se bilderna för hur det ser ut. På ene bilden ser ni hur vi först tänkte lösa det, men jag tycker det ser lite konstigt ut.
Tack snälla!
Vi håller på att lägga golvlister i hallen och har stött på ett problem. I två av dörröppningarna har vi lite "konstiga" kanter som gör det svårt att lägga listen snyggt runt hörnen. Hur skulle ni lösa det?
Se bilderna för hur det ser ut. På ene bilden ser ni hur vi först tänkte lösa det, men jag tycker det ser lite konstigt ut.
Tack snälla!
Vad är det som gör att ni inte gör ett innerhörn 90 grader och sedan ett 90 graders ytterhörn?M Marthevr skrev:Hej!
Tack snälla!
Det är en dörrkarm i vägen, och dörrkarmen är tjockare än golvlisten. Då skulle vi behöva kapa den, tror du att det också skulle se konstigt ut?T Tompafix skrev:
Redigerat:
Klicka här för att svara