Jag passar på att göra lite allmän översyn på saker och ting och turen har kommit till den här badrumsblandaren. En Gustavsberg.
Den sitter med en gängstav ner och gummipackning och halvmåneformad bricka undertill. Men hur skall man egentligen få det tätt mellan blandare och tvättställ? Jag kan inte riktigt se att gummit undertill gör mer än agera mellanlägg mellan porslin och metall. Ska man silikona under metallringen som är underst mot porslinet eller vad? Just nu rinner det ner vatten där och det känns ju sådär rätt.
Den sitter med en gängstav ner och gummipackning och halvmåneformad bricka undertill. Men hur skall man egentligen få det tätt mellan blandare och tvättställ? Jag kan inte riktigt se att gummit undertill gör mer än agera mellanlägg mellan porslin och metall. Ska man silikona under metallringen som är underst mot porslinet eller vad? Just nu rinner det ner vatten där och det känns ju sådär rätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den halvmåneformade passar utmärkt undertill vid metalldelen.Höghus skrev:
Såg på den här filmen något som känns snarlikt. Men skymtar också att de i filmen verkar ha en packning på ovansidan som jag verkar sakna..
Klicka här för att svara