Hej,
Jag skulle behöva lite stöttning i hur jag ska tänka när jag ska tapetsera mina utskjutande delar.
Jag har en mönsteranpassad tapet som jag vill få upp.
Framförallt i det övre högra hörnet, hur ska jag göra där, har ni några smarta lösningar?
Tapeten ska sen fortsätta på nästa vägg till höger.
En andra fundering, ska jag låta den vita inspektionsluckan få vara och bara tapetsera runt den eller hur hade ni gjort?
Tack för er tid och hjälp!
Mvh
Richard
Jag skulle behöva lite stöttning i hur jag ska tänka när jag ska tapetsera mina utskjutande delar.
Jag har en mönsteranpassad tapet som jag vill få upp.
Framförallt i det övre högra hörnet, hur ska jag göra där, har ni några smarta lösningar?
Tapeten ska sen fortsätta på nästa vägg till höger.
En andra fundering, ska jag låta den vita inspektionsluckan få vara och bara tapetsera runt den eller hur hade ni gjort?
Tack för er tid och hjälp!
Mvh
Richard
Vad är det för rum?
Jag hade nog tapetserat upp till trumman och sen målat den i en kulör som matchar bottenfärgen på tapeten. Troligen samma med luckan om du inte kan tapetsera den snyggt med mönsterpassning.
Jag hade nog tapetserat upp till trumman och sen målat den i en kulör som matchar bottenfärgen på tapeten. Troligen samma med luckan om du inte kan tapetsera den snyggt med mönsterpassning.
Tack för input. "Ingen kommer ihåg en fegis". Ett motto som får mig att göra dumma saker och testa nya saker. På vinst och förlust.
Jag blev ändå ganska nöjd tillslut men det testade tålamodet och många svordomar senare.
Kolla bilderna.
Det är i köket.
Jag blev ändå ganska nöjd tillslut men det testade tålamodet och många svordomar senare.
Kolla bilderna.
Det är i köket.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Måla betongvägg källare (vad behöver jag tänka på?)
Färg, Måla & Tapetsera -
Riva tapet inför tapetsering på tapet - Hur ska det vara?
Färg, Måla & Tapetsera -
Varför går inte värmen upp i nedre delen på ackutankar ?
Värme allmänt -
Bygga platsbyggd säng och garderob i barnrum, vad tänka på?
Möbelsnickeri -
Hjälp mig tänka vid syllbyte
Byggmaterial & Byggteknik