Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trät är inte fuktigt eller mjukt. Inte vad jag kan känna iaf.
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Skrapa, spackla och måla.
S Småbrukaren skrev:
S Småbrukaren skrev:
E elin ee skrev:[bild] [bild] hej, är det någon som vet hur jag fixar detta? Vet ej om det alltid har vart såhär (sen jag flytta imen tror det är pga av att fönstret har vart öppe på glänt några dagar i mnd för att få in luft. Lägenheten är ofta väldigt varm även när värme är på lågt.
Trät är inte fuktigt eller mjukt. Inte vad jag kan känna iaf.
Tack gör svar, vad ska man spackla med?S Småbrukaren skrev:
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Sök på kemiskt trä för utomhusbruk. Slippapper räcker. Det behövs sen innan du ska måla.
Klicka här för att svara
