Testade idag ändå! Det kom ut lite smuts. Sen tror min granne att ventilen inte fjädrar tillräckligt bra. Men just nu är elementet jättevarmt! Får se om det håller i sig, annars tänker jag om jag ska byta ut den delen jag idag skruvade loss, som ventilen (den där pipen) sitter fast i