KlaraX Klara H skrev:
Testade idag ändå! Det kom ut lite smuts. Sen tror min granne att ventilen inte fjädrar tillräckligt bra. Men just nu är elementet jättevarmt! Får se om det håller i sig, annars tänker jag om jag ska byta ut den delen jag idag skruvade loss, som ventilen (den där pipen) sitter fast i
Det är bara en vanlig oring inne i den delen. Den skall du inte behöva byta om inte den läcker. Men jag gissar på att du fick loss ventilkäglan och löste problemet när du faktiskt mekaniskt var inne å petade på den så att den började röra på sig som den skall
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.