Har köpt bostadsrätt och på köpet blivit ordförande när jag var en hårsmån från att drabbas av vattenskada pga dåligt upphängd diskmaskinsslang.
Upptäckte iom detta att nästan alla lgh i föreningen har fått anmärkningar under diskbänk ”stor risk för vattenskada”. Se bild hur det ser ut nu. I min värld sitter den där muffen helt fel, röret borde ju gå inuti och inte som nu utanpå?!?
Hur ska det se ut, nån som kan hänvisa till standard eller liknande?
Upptäckte iom detta att nästan alla lgh i föreningen har fått anmärkningar under diskbänk ”stor risk för vattenskada”. Se bild hur det ser ut nu. I min värld sitter den där muffen helt fel, röret borde ju gå inuti och inte som nu utanpå?!?
Hur ska det se ut, nån som kan hänvisa till standard eller liknande?
Klicka här för att svara
