Frangipanista Frangipanista skrev:
Jag ska ha shacklar mellan spännbanden och linan men nu tänkte jag mellan linan och själva fästena på gungan.
En fråga till: vilken knop är bäst för att knyta linan i sin egen del, inte med någon annan. Jag kan rita sen hur jag menar.
Vi körde på dubbelåtta.
 
  • Gilla
Frangipanista
  • Laddar…
Thorander. Thorander. skrev:
Vi körde på dubbelåtta.
Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken?
Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga
 
  • Haha
Sernando
  • Laddar…
B bjorsi skrev:
Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken?
Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga
Vi använde stege. En höll nere på marken o sen surra mannen fast den först innan han satte upp gungan.
 
  • Gilla
bjorsi
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.