Thorander. #46 Medlem · 17 inlägg 13 jul 2021 09:10 Thorander. Medlem 17 inlägg 13 jul 2021 09:10 #46 Frangipanista skrev: Jag ska ha shacklar mellan spännbanden och linan men nu tänkte jag mellan linan och själva fästena på gungan. En fråga till: vilken knop är bäst för att knyta linan i sin egen del, inte med någon annan. Jag kan rita sen hur jag menar. Vi körde på dubbelåtta.
Frangipanista skrev: Jag ska ha shacklar mellan spännbanden och linan men nu tänkte jag mellan linan och själva fästena på gungan. En fråga till: vilken knop är bäst för att knyta linan i sin egen del, inte med någon annan. Jag kan rita sen hur jag menar. Vi körde på dubbelåtta.
B bjorsi #47 Renoverare · 529 inlägg 13 apr 2024 15:42 bjorsi Renoverare 529 inlägg 13 apr 2024 15:42 #47 Thorander. skrev: Vi körde på dubbelåtta. Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken? Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga
Thorander. skrev: Vi körde på dubbelåtta. Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken? Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga
Thorander. #48 Medlem · 17 inlägg 13 apr 2024 15:51 Thorander. Medlem 17 inlägg 13 apr 2024 15:51 #48 B bjorsi skrev: Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken? Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga Vi använde stege. En höll nere på marken o sen surra mannen fast den först innan han satte upp gungan.
B bjorsi skrev: Hur fick ni upp banden på den höjden, kastade från marken? Har en gren på vår ek på 6-7 meters höjd för vi vill få upp en gunga Vi använde stege. En höll nere på marken o sen surra mannen fast den först innan han satte upp gungan.