Hej jag behöver råd om terassen som står på en betongplatta. Konstruktionen är troligen lika gammal som huset- från1950.
Armeringen ligger av någon anledning ytligt och syns här och var och har börjat rosta på ngra ställen.
Hur slipar jag bort rosten? Vilka verktyg ska jag använda?
Vilket rostskydd ska jag lägga på efteråt?
Andra råd och tips?
Mvh En öl på terassen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder