Jag har en dubbelho från Ikea. Jag försöker få loss "kopparna" under varje ho för att ta bort skräp. Men jag har snurrat i en evighet och inget händer. Det borde vara enkelt som i handfat i badrummet? Någon som har erfarenhet?
Aha så bra, då vet jag till nästa gång. Stort tack! Nu löste jag det akut med bakpulver och ättika 😀.H Husmeckarn99 skrev:
Klicka här för att svara


