Någon som renoverat/fixat till takfönster (modell snedfönster)
Våra 2 st takfönster på huset från -79 behöver renoveras lite, de är mörka av smuts, fukt och mögel emellan föster och karm (?)...de är inte målade, utan mörka som om de bara är oljade vad jag förstår...?
Ska de alltså tvättas, putsas och oljas in?
Vad använder man för olja?
Hur?
Kom med bra råd tack!!! ;-)