Nu tröttnade jag på illasmakande vatten..! Jag provade att stänga av inkommande vatten till vv beredaren i värmepumpen. Därefter öppnade jag varmvatten kranen och det strilade kallt vatten, alltså måste det vara ett inre läckage i någon av husets kranar. Jag inriktar mej på blandarna och försöker känna/mäta på dessa då dom måste bli kalla när det strömmar kallvatten i dom