M Marcussjogren skrev:
Absolut - det går att gissa lite, spola med klor och testa om det hjälper t ex :)
Tack för förslaget men tror jag väljer bort det, nån annan?
 
Nu tröttnade jag på illasmakande vatten..! Jag provade att stänga av inkommande vatten till vv beredaren i värmepumpen. Därefter öppnade jag varmvatten kranen och det strilade kallt vatten, alltså måste det vara ett inre läckage i någon av husets kranar. Jag inriktar mej på blandarna och försöker känna/mäta på dessa då dom måste bli kalla när det strömmar kallvatten i dom
 
  • Hand som använder en digital termometer för att mäta temperaturen på en duschblandare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.