Hej!
Vår badrumsfläkt har börjat rassla alldeles förskräckligt och tycks inte fungera. Inser att vi inte rengjort den en enda gång sedan den installerades för tre år sedan. Tänkte börja med det för att se om det gör susen.
Förstår dock inte hur jag gör för att komma åt att rengöra. I bruksanvisningen hittar jag inga instruktioner.
Är det någon som råkar veta hur man rengör den? Eller vet vad man annars behöver göra när en sådan här fläkt börjat rassla?