Hej!
Undrar hur man skall bära sig åt när man räknar ut takhöjden. Vi skall bygga ett Trivselhus i funkisstil som består av två olika delar. En hög, stor tvåvåningsdel med 7 meter från golv till tak och en utskjutande envåningsdel, bestående av enbart vardagsrum, med ca 3 meter i takhöjd. Är det någon som vet hur man skall räkna? Jag antar att man måste mäta både den höga och den låga delen och ta något slags medelvärde?!
Vore mycket tacksam för svar...
Anna