Vi ska planera in en bänkskiva och underskåp till våran tvättstuga. Tvättmaskin och torktumlare ska stå under. Nu är frågan, när jag ställer ihop tvättmaskin och torktumlare jämte varandra kommer golvbrunnen lite under tvättmaskinen. Därefter ska jag ställa underskåpet. Funderar på om det underlättar om jag ställer så underskåpet kommer över golvbrunnen (ska dit en ho oxå) och då får jag ställa tvättmaskin och torktumlare på var sida om skåpet. Blir det helt konstigt? Vet inte heller hur jag ska lösa det med slangarna från både tvättmaskin och tumlare + den från ho´n. Vill inte att de bara ligger på golvet och riskerar att rinna över golvbrunnen ut på golvet