Det är ju en vanlig gardenaslang. Har du inte ett utkast nånstans på huset där en trädgårdslang passar, t.ex. för bevattning av trädgården? Koppla ihop slangen dit öppna upp o fyll systemet.
Kan vara bra att fylla slangen med vatten först, så den inte är full av luft. Blir lite mindre avluftning av elementen om man gör så.