Hej!

Vi är två tjejer som undersöker hur man kan underlätta underhållet av sitt fritidshus under vintern. Vi hade behövt er hjälp med om detta är något som är relevant. Vi åker själva och kollar till respektive fritidshus lite oftare än önskat och har en sensor som vi tror hade underlättat. Hade ni velat svara på denna enkäten ( tar max 3 min) så att vi kan få en bättre förståelse för vad som faktiskt är ett problem för fritidshusägare?

https://forms.gle/BHgd4qDx8o6rCHeU9

Vänliga hälsningar,
Hilda och Bianca

• Gilla
  • Wow
Jorel03 och 1 till
  • Laddar…
H Hilda Blennermark skrev:
hur man kan underlätta underhållet av sitt fritidshus under vintern.
Se bara till att ha på värme nog så att inget fryser sönder. Behöver väl inte vara svårare än så?

• Gilla
Jorel03
  • Laddar…
Vi är två tjejer
Varför var det viktigt att nämna detta?

• Gilla
Jorel03
  • Laddar…
R ReMaxBerea skrev:
Varför var det viktigt att nämna detta?
(Varför är det viktigt att veta detta?)

Rimligen för att det är artigt att presentera sig i sitt första inlägg på forumet. Att ange namn och kön är väl ganska normalt. Dock skulle jag säga att se allra flesta här registrera sig med anonymiserade användarnamn. Så frågan är så klart inte orimlig i den kontexten.

Den kanske viktigaste invändningen mot att använda sitt eget namn är att risken är att man drar på sig diverse mer eller mindre trevliga personangrepp ökar. Det är inte speciellt vanligt. Men sådant händer.
Vänliga hälsningar,
Hilda och Bianca
Ni skall i alla fall ha cred för att ni inte är anonyma.

Hade ni velat svara på denna enkäten ( tar max 3 min) så att vi kan få en bättre förståelse för vad som faktiskt är ett problem för fritidshusägare?
Om ni presenterar era resultat här i tråden när de är presentabla skulle det vara intressant för oss som svarat.

O O skrev:
(Varför är det viktigt att veta detta?)
Kunde de inte ha startat inlägget med "Vi är två studenter" eller "Vi är två blivande entreprenörer"? Av någon anledning var de tvungna att blanda in kön.

Det är viktigt för mig att veta för att lättare bedöma riktiga syftet med deras förfrågan.

R ReMaxBerea skrev:
Av någon anledning var de tvungna att blanda in kön.
Tydligen.
R ReMaxBerea skrev:
Det är viktigt för mig att veta för att lättare bedöma riktiga syftet med deras förfrågan.
OK, intressant, tack för svar.

Ska man ange address och datum då det är obevakat också i enkäten?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.