Jag och min sambo har hittat en tomt bredvid våra grannar,Marken ägs av min far så vi trodde inte det skulle bi något problem.
Men nu har vi fått besked om att vi inte får bygga huset närmare än 20meter från vattentäkten/brunnen??
Kan det stämma?Nån som vet?
För om vi måste göra det så hamnar vi rätt mitt emot mina föräldrars tomt,å det vill vi ju inte.

Vi vill verkigen bygga på den tomten,Men om det bara blir krångel så känns det ju inte så skoj :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.