Skall isolera mitt förråd inifrån med glasull. Försöker få en uppfattning om behovet av att tömma förrådet inför detta, eller om det regnar/dammar så lite att det är direkt onödigt.
Kommer såklart behöva skära en del, men det blir ju utomhus.
Tacksam för erfarenheter
