Dom är fula med sina olika prislistor. Jag tror inte heller att dom handlar för 60% under konsumentpris. Det bästa är att ha något att "hota" med. Jag har börjat kolla nu och den kontakten jag har hos den lokala bygghandeln trodde jag var riktigt bra. Fick pris på enkupigt taktegel Vittinge. 10,67:-/st + moms. Ringde Beijer och fick ett lägre pris 10,50:- trots att jag aldrig har handlat där. Deras erbjudande var något på 11:-/st. Nästa vecka skall jag ringa till dom andra byggvaruhandlarna för att se vad dom kan. Det enda man måste tänka på är att man får pris på samma sak, annars är det meningslöst. Vore kul om någon vet vad lägsta nivån är.
Challe
ps. På jobbet har vi 85% på skf:s lista.