14 954 läst ·
108 svar
15k läst
108 svar
Hur mycket behöver ni "vinna" .. ?
Det där är väl en renault dauphine ?Tokslut skrev:
Den är skrämmande dålig, man skulle skrivit ner all skit som hände med och runt farsan under åren. Han va skattebetalare runt 70år och när han väl behövde hjälp FÖRSTA gången vid 81års ålder svek Sverige honomSen var allt över vid knappa 88års ålder.
Så läser ni nått helt absurt (i erat tycke) så är det säkert sant...
Här sitter han i sin nya bil han och hans första fru vann (så jag håller mig lite inom ramarna)
Årtalet minns jag inte, men någon som kan gamla Peugeot? kanske kan tipsa
[bild]
Jag började jobba tidigt, startade eget, sålde, pluggade, jobbade med det jag kunde, sålde när jag var 48 och behöver inte lönearbeta mer. med den erfarenheten kan jag säga att arbete och sparsamhet är vägen till ekonomiskt oberoende. för mig är spel obegripligt, det bygger på att banken vinner. Min värsta erfarenhet av att sluta lönearbeta var att jag såg fram emot att sova tills jag vaknade. problemet var var när jag gjorde det kunde jag inte somna på kvällen så jag fick fortsätta med väckarklockan.
Klicka här för att svara
