Om man köoer detta diskbänkskåp från IKEA så ingår det stomme, två lådor och tre lådfronter men hur tänker de runt den översta fronten? Monteras den fast i stommen och i så fall hur? Eller monteras den på den övre lådan med dess front. Inga beslag verkar ingå vad jag kan se.
https://www.ikea.com/se/sv/p/metod-...ntr-2-lador-vit-stensund-ljusgroen-s19486921/
https://www.ikea.com/se/sv/p/metod-...ntr-2-lador-vit-stensund-ljusgroen-s19486921/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du läst monteringsanvisningen?krillek skrev:
För framtida googlare: den monteras fast i stommen, det är ett beslag som ingår i satsen, artnr 124535.
Om man bygger om sitt diskbänkskåp och vill ha sådana finns de att beställa som reservdel via Ikeas web: https://www.ikea.com/se/sv/customer-service/spare-parts/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om man bygger om sitt diskbänkskåp och vill ha sådana finns de att beställa som reservdel via Ikeas web: https://www.ikea.com/se/sv/customer-service/spare-parts/
Korrekt. Att tänka på är att det inre skruvhålet hamnar väldigt långt in i stommen så att skruven kan vara svår/omöjlig att komma åt om man har en större ho. Jag satte istället fyra vinkelbeslag men använde bara det yttre skruvhålet.B Boomtown skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
