Jag ska montera en ny ledstång i trappan. Jag har köpt två stolpar som jag ska montera i nedersta vagnstycke på trappan. I stolparna ska jag sedan fästa ledstången. Men nu till min fundering. Hur monterar jag stolparna i vagnstycket på snyggast sätt? Vilka skruvar/bultar ska jag använda. Stolparna är 90x90 mmoch vagnstycket 30 mm brett. Stolparna ska sitta där de blå markeringarna är.