Hej! Jag har en Skandi trädgårdstraktor med snöblad. Men jag får inte till montaget, känns som det saknas delar eller så har jag monterat helt fel. Någon som har bilder på liknande blad eller monteringsanvisning? Själva höj och sänk funktionen som jag inte får till, behöver ju låsa själva oket så man får ett häv med spaken.

• Delar från en Skandi trädgårdstraktor med snöblad ligger utspridda på marken bredvid traktorn i ett garage, inklusive hjul och metallstänger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Underrede av en röd trädgårdstraktor med flera svarta metallstänger och skruvar på garagegolvet, verktygsdelar och skor i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Trädgårdstraktor underifrån; fokus på montering av snöblad och höj-/sänkmekanism. Skruvar och delar synliga på garagegolv.
    Skapa konto
  • Underrede av trädgårdstraktor med monterat snöblad, sett från sidan. Detaljerad vy av monteringskomponenter och framhjul på betonggolv.
    Skapa konto
  • Delar till en trädgårdstraktor med snöblad ligger på ett golv, inklusive stänger och monteringsdetaljer, omgivna av verkstadsutrustning.
    Skapa konto
  • Delar av ett omonterat snöblad till en trädgårdstraktor ligger på ett golv, inklusive fjädrar och sprintar, med ett grönt verktygskit i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Rostigt snöblad på en trädgårdstraktor med synlig etikett som visar modell och serienummer 9649959-02.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.