B Benzan skrev:
Köpte sp fönster av bygghemma levererade innan midsommar med transportskador, verkligen jättekul efter en tillverkningstid först på 6v. nu 8v senare ett Mail att dom
Jobbar på att hämta det Skadade godset.

Ringt 4-5ggr samma + åtskilliga Mail svammel om att dom ska prioritera osv osv. Inget händer.

Hett tips planerar ni eller står mitt i en renovering/byggnation köp inte era saker hos bygghemma! I denna takten kanske jag har fönster innan snön faller med lite tur.

Jag ångrar nått grovt att jag köpte mina SP fönster av bygghemma. Sämre kundservice får man leta efter, bara läsa på trustpilot nu så ser man att dom inte klara att sköta en enda reklamation
Jag har hört från en källa att själva tillverkarna, elitfönster däribland inte är så tillmötesgående när det gäller reklamationer. Utan att man måste verkligen tjata på dem för att få igenom något.

Kan det vara så att bygghemma måste som mellanhand ta det vidare till fönstertillverkaren och sedan så börjar de som tillverkar dra ut på tiden.

J Jonasdzm skrev:
Jag har hört från en källa att själva tillverkarna, elitfönster däribland inte är så tillmötesgående när det gäller reklamationer. Utan att man måste verkligen tjata på dem för att få igenom något.

Kan det vara så att bygghemma måste som mellanhand ta det vidare till fönstertillverkaren och sedan så börjar de som tillverkar dra ut på tiden.

Tyvärr är det bygghemma som strular. Läser man på trustpilot och likande sidor just nu så svämmar dom över av ärenden dom inte kan hantera. Trist men sant.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.